May the odds be ever in your favor

Dagen D skedde alltså till slut. Inte bara var det premiär, nej det var smygpremiär! Tillsammans med mina tributes Sara och Eric fick jag äntligen se Hunger Games-filmen. Måste säga att jag var väldigt imponerad av deras casting och älskade alla förklaringar man fick i filmen, dessutom en av de bästa adaptions från bok till film jag har sett. Det måste dock erkännas att boken fortfarande är mycket bättre och jag råder alla att läsa boken före de ser filmen!


Annars så var detta första helgen på tre veckor som jag inte jobbade, så naturligtvis hade jag ingenting särskilt att göra. Är det inte det jääävligt typiskt, att medan man jobbar springer man runt som en idiot för att hinna med allt. Sedan när man är ledig så är det mest produktiva man gör att tvätta och städa bilen. Nåväl, hann äta frukost med mamma på IKEA och se Hur många lingon finns det i världen? tillsammans med min moster och hennes man.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, varje gång jag ser reklam för den tänker jag på dig :) puss

2012-03-26 @ 19:38:32
Postat av: Aina

Läser och vill läsa hela tiden typ, SÅ BRA!

2012-03-26 @ 20:23:35
Postat av: Padawan

"Protect Peeta?" What about BANG HIM?

2012-03-26 @ 21:54:52
Postat av: stina

Ah nice med ledig dag. Och jag kanske far se till att lasa eller se hunger games :)

2012-03-27 @ 06:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0