Oh the irony

Det har varit en hektiskt helg. A6 har haft 25-års jubileum så det har varit folk och barn överallt. Dessutom var det personalfest i torsdags med trerättersmiddag och Özz Nujen och Veronica Maggio. Väldigt trevligt, förutom att vissa av oss ju var tvungna och gå upp och jobba dagen efter... Så för att hålla andan uppe gick jag ut med tjejerna i lördags också!
Så efter en helg med alldeles för lite sömn och intensiva jobbdagar tänkte jag att det skulle passa perfekt att träna lite yoga. Har skaffat en video som heter Basic Yoga, men ursäkta mig?! Ingenting med brudarna i den där videon är basic. Det spelar ingen roll att videon förmodligen är urgammal och ingen kan se mig när jag tränar. Jag skäms ändå så jag dör när jag försöker sträcka ut mina stackars lemmar och tjejerna på videon ser ut som värsta cirkusartiserna... Liksom:


Jag vet inte hur det är med er, men när jag gör så där är min panna inte
någonstans i närheten av mina knän...


Och det här gör de ju bara för att riktit gnida in hur ovig man är...

I fortsättningen får jag nog helt enkelt göra som jag gjorde igår. Tänkte att jag skulle ge mig ut och springa en runda efter jobbet. Istället stannade jag inne och såg High School Musical två och tre och åt chips!

Kommentarer
Postat av: stina

Helt rätt att stanna inne och titta på film och äta chips! GO GIRL

2012-06-04 @ 22:06:55
Postat av: Sara

Vadå? Första bilden, det kan väl alla? RIGHT

2012-06-04 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0