I'll never be sorry

Detta har varit en rätt fantastisk dag och helg på många sätt och vis!
Min yngsta kusin tog studenten i lördags, så jag antar att han inte är så ung egentligen. Det blev ett härligt kalas med mycket mat, som sig bör. Idag vaknade jag vid halv nio och gick ner i köket. Insåg att det var alldeles för tidigt och gick upp och lade mig och sov  till elva istället. Så när jag väl kom upp fick jag lite hushållssysslor undanröjda innan jag tog farväl av Midgård för denna gång. Blev ett längre projekt än väntat att läsa Sagan om ringen men väl värt det hela. Kan rapportera att jag fortfarande tycker Legolas är snyggast, bäst och coolast. 
Nu på kvällen har Anna varit här och vi såg Dirty Dancing igen och Burlesque igen! Åh vad härligt det är med sommaren och alla vänner som hittat hem till Jerusalem igen. Tyvärr kommer ni inte få se röken av mig de närmaste veckorna. Nu viger jag all min fritid åt Harry Potter <3

Tänkte förresten visa bilder som brorsan tog på mig häromdagen. Ni hittar mer av hans skapelser HÄR!





Kan meddela att det var tolv grader när vi tog dessa bilder, så nej - Vättern var inte varm!

Kommentarer
Postat av: Aina

DIRTY DANCING <3

2012-06-18 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0