Always.

Kriget på Pelennors fält är äntligen över. Har spenderat halva dagen i Midgård och har nu bara 200 sidor kvar av Sagan om konungens återkomst. Det har och är kul att läsa dessa böcker (även om 200 sidor om Frodo, Sam och stenar är jävligt träligt) men nu sträckläser jag på av en helt annan anledning. 

För elva år sedan upptäckte jag den mest fantastiska platsen på denna jord - Hogwarts. Ja, jag skäms inte för vilken HP-nörd jag är. Det är de bästa böckerna någonsin och det kommer de alltid att vara. Går runt med en sådan längtan efter att få återvända till Hogwarts att jag plöjer mig igenom Tolkien nu.



Ps. Jag har beställt nya, runda glasögon. HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: Padawan

Jag gjorde en Harry Potter tidning som mitt sista skolprejekt i nian tillsammans med Frida. Im on your side sister.

2012-06-15 @ 23:50:42
Postat av: Flora

Åhh, flora är i samma tillstånd. Är just nu på femte harry potter boken...its like falling in love over and over again

2012-06-19 @ 10:19:07
Postat av: stina

Fantasyyyy is the best

2012-06-19 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0