Hannah Montana

Mamma och pappa rapporterar att Kroatien tydligen är 35 grader varmt. Själv sitter jag här och spelar Miley Cyrus för att hålla nerver i schack. Brorsan visade en massa läskiga musikvideos innan han åkte iväg till sitt nattjobb. TACK för den Tommy! It's a paaarty in the U.S.A!
 
Nu har jag snart haft två veckors semester och det har varit väldigt härligt. Var i Stockholm en sväng förra veckan hos Maria. Vi gick på second hands, träffade Tess och mest bara umgicks. Denna vecka har jag lekt hemmafru med dammvippan i ena handen och stekspaden i nästa. Har också, helt själv, lyckats döda båda blommorna i mitt fönster och misslyckats med att hålla mammas orkidé vid liv. En riktig produktiv vecka med andra ord!

Det jag dock skulle komma till med detta inlägg är att jag ser ut som ett riktigt socialfall idag. Har ju mitt "självmordsärr" på handleden. Skar mig på en skylt (!) på jobbet och naturligtvis blev det ett fett ärr av det. Igår var jag dessutom på blodgivningen och han som stack, stack mig så jävla illa! Har ett fint blåmärke runt sticksåret nu och ser därmed ut som en självmordsbenägen heroinmissbrukare!
TACK OCH HEJ!


instagram: JOMA1991
 

Kommentarer
Postat av: flora

beautiful to know att jag inte är den enda som successivt tar död på hemmets växtlighet (är dock lite pinsamt då jag är "moder av all växtlighet...it's called tough love my friend!)

2012-07-15 @ 13:08:12
Postat av: stina

Haha då såg du väl ut som ditt riktiga jag? ;)

2012-07-15 @ 19:54:51
Postat av: Emma

Nja Pia har en thing av att dom ska heta off eller on i namnet så det är nog så det är :)

2012-07-15 @ 22:27:15
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
Postat av: Emma

tacka vet jag hannah!

2012-07-15 @ 23:55:15
Postat av: ML

Lady Stark! Du är vacker, med och utan blåmärken :) Kom ihåg det!

2012-07-17 @ 16:57:57
Postat av: Kristin

Jag dödar också mammas blommor!!! Skönt med semester fining :)

2012-07-26 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0