Sol

Snö i all sin ära, men tolv grader och sol är faktiskt inte helt fel. Har spenderat min lediga dag utomhus idag och mått nästan för bra. Jag och Tolkien satt ute på altanen och spenderade lite kvalitetstid ihop.

Sen kom herr Randau och vi var ute och gick i nästan två timmar. Huskvarna skulle vara mycket mer promenadvänligt om någon tog sin lilla ångvält och plattade ut alla backar. För att inte tala om igår när jag, Anna och Olivia klättrade upp för Kleva innan klockan ens slagit nio. Trodde knappt jag skulle överleva. Väl framme fixade vi i alla fall en storslagen frukost och vår gamla högstadielärare Fred kom och gjorde oss sällskap. En riktigt lyckad morgon med andra ord!
Nu är det snart dags att ta sig upp för nästa backe, men denna gång med bil. Jag ska upp till Sara tillsammans med Eric och vi ska kolla Game of Thrones samt boka biljetter till Hunger Games. Ska bli ypperligt angenämt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Smoothie, scones och gamla Sanda-minnen kan allt locka fram det mest promenadvänliga i dig! <3

2012-03-12 @ 19:45:44
Postat av: Sara

Winter is coming..

2012-03-13 @ 15:54:35
Postat av: Julia

Åh, vad mysigt det låter som ni hade! Malin, i maj när Olivia ska hit röstar jag för att du också kommer så jag får mysa med er allihop!!

2012-03-13 @ 20:24:26
Postat av: Aina

Älskar vädret och backar!

2012-03-14 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0