Annorlunda

Jag tror att jag tycker om att tortera mig själv lite. Varför är annars mina favoritprogram om sådant som är så absolut tvärtemot mig själv? Ta Deadliest Catch till exempel. Kan inte slita mig från showen som handlar om manliga män som fiskar krabbor utanför Alaska. Häftigt som fan, men kanske inte så aktuellt när jag varit vegetarian i 4,5 år? En annan favorit är Mannen som kan tala med hundar. Det har gått varmt här hemma fastän jag är allergisk mot hundar och inte ens kan klappa dem särskilt länge.
Men av alla dessa program finns det ett som får mitt hjärta att slå alldeles extra hårt. Så hårt att medan jag bodde i USA fick min mamma ljuga och säga att det inte blev någon ny säsong, och i hemlighet spela in alla avsnitt åt mig. Familjen Annorlunda gott folk! Programmet om familjer med jättemånga barn! De är inne på tredje eller fjärde säsonegn nu, och så länge jag kan minnas har jag avskytt barn...

Kommentarer
Postat av: Kristin

haha! Detta visste jag inte, avslöjade du just en hemlighet du har gått och tryckt på? ;)

2012-02-07 @ 16:43:43
Postat av: emmaslemma

tror jag hört talas om denna familjen annorlunda obsession ryktesvägar förr.. eller har jag kanske bara förstått att det är din thing..vet ej, det tar dock inte bort det fruktansvärda i det hela!

2012-02-08 @ 10:48:16
Postat av: Sara

enligt personalsrumsryktet finns det en familj i bankeryd med 8 barn.. 9:e påväg... Studieresa i helgen kanske? ;)

2012-02-08 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0