Till påskharen

Kära herr Påskhare!
Kanske borde jag skriva detta till tomten, men tycker jag har varit så duktig att äta mina morötter att jag likväl kan fråga dig. I mitt påskägg skulle jag gärna vilja ha en liten grej. Det är inget särskilt. Bara en liten man med en mantel. Han bör vara duktig med svärdet och ha en onormalt stor varg. Färg på vargen spelar ingen roll. Skulle vara en liten bonus om han titulerar sig som kung, kanske kungen av norr? 

Skickar med en bild som referens:


Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahah! Klockrent! Om det går att få två för en tar jag gärna exemplaret som blir över

2012-04-05 @ 11:55:27
Postat av: Aina

Mmmmmmmmmmmmmmm

2012-04-05 @ 12:46:20
Postat av: Sara

Och har han en halvbror så kan du skicka upp honom till mig?

2012-04-05 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0