Stora storebror



Idag fyller min storebror 25 år! Hipp hipp hurra!

Detta har jag firat med att jobba 10 timmar på Br. Fick veta att jag får jobba Halloween-helgen och jag har valt ut min utklädnad. Åh vad jag ser fram emot det! Annars är saker som vanligt här. Imorgon ska jag träffa Bella som jag inte sett sedan innan jag åkta till USA, FÖRRA sommaren!! Helt sjukt, men oj så kul det ska bli att träffa henne. I helgen kommer både brorsan hem för sitt kalas och Julia besöker staden. Hoppas hinna med allt och alla då jag jobbar hela helgen.

Puss

Kommentarer
Postat av: A. Skywalker

Jobba Halloween? Valt ut din klädnad? Har ni maskeradkläder när ni jobbar på Hal?

2011-10-13 @ 12:20:09
Postat av: Thilda

Vad ska du va då!???



Busy busy woman, kan höra pengaregnet liksom. Du blir som Joakim Von Anka. Lova mig att jag får bada i din pengabinge då?

2011-10-13 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0