Change the Channel

"MAAAAAAAAAAAAAAAALIN!"
Lät det från nedervåningen igår. Under de två sekunder som följde hann jag föreställa mig hur huset brann, hur brorsan dött eller mamma höll på att bli rånad av banditer och skurkar.
"DU ÄR MED PÅ TV!"
Falskt alarm, ingen fara med familjen! Istället var det mina 15 sekunder of fame på TV3s Sjukhuset.




Förutom det har det hänt lite sedan sist! Brorsan hittade hem i fredags så jag lagade lunch och var mitt allra husligaste jag. Åkte sedan iväg in till stan för att fika med Julia på Espresso House. Varför har ingen tagit med mig dit tidigare?! På kvällen åt vi middag med hela familjen och senare på kvällen for jag upp till Sara där Stina och Havert också befann sig. Vi tog tillfället i akt att fira frosten med en glass på ICA innan vi spelade twister och drägglade över Disney-prinsar!
Hela lördagen var det jobb, jobb, jobb som gällde innan det var direkt hem till släktkalas. Väldigt trevligt att ha hela tjocka släkten samlad under ett tag, och vem tackar nej till att ha tårta kvar att äta för en hel vecka?! Söndagen var också jobb som gällde.

Mitt tips till alla er soffpotäter och frostbitare där hemma bakom datorskärmarna är att kolla upp höstens bästa cover! http://idolator.com/6046852/bruno-mars-pierce-the-veil-punk-goes-pop-vol-4-premiere# Pierce the Veil gör cover på Bruno Mars - Just the way you are och jag har knappt lyssnat på annat sedan låten kom upp! Hela Punk goes pop vol. 4 kommer ut 21 november!

Kommentarer
Postat av: Mrs. Prince Eric (Sara)

I KNOW A CELEBRITY! Mer twister åt folket!

2011-10-18 @ 20:38:16
Postat av: Emma

Du är snyggast i världen till och med när du är hos läkaren :D

2011-10-19 @ 10:42:21
URL: http://droppedmebrain.blogspot.com/
Postat av: Emma

vilken sorglig musik de gav dig i inslaget :'D

2011-10-19 @ 10:49:51
URL: http://droppedmebrain.blogspot.com/
Postat av: Olivia

Haha, vi har ett obligatoriskt moment på LÄK där vi diskuterar etik. Igår skällde vi på hur oetiskt det var att visa upp patienter som underhållning och hur det äventyrar patientsäkerheten och integriteten! =)

En fundering - frågade de dig både före och efter om de fick visa inslaget, eller bara före?

2011-10-19 @ 12:49:19
Postat av: Malin

De frågade före och efter. Min läkare ringde mig någon vecka innan och sedan fick jag skriva på ett kontrakt efter de filmat, och jag kunde när som helst ha ringt och dragit mig ur!

2011-10-19 @ 23:50:41
Postat av: Kristin

Du har fullt upp later det som! Saknar dig snyggrumpa. Ska kolla in dina minutes of fame nu. kram :)

2011-10-20 @ 18:07:16
Postat av: Kristin

Vad fan? det gick ju inte att klicka pa bilden. Hur kan du ge mig ett sadant falskt hopp? trodde jag kunde se klippet!

2011-10-20 @ 18:09:50
Postat av: Malin

Haha sara gjorde tydligen samma sak. Det kallas för ett print screen, de kanske inte har sådana i sydamerika ;) finns på tv3 play

2011-10-20 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0