Working bee

Hehu kära medborgare!
Sedan sist har jag hunnit klä ut mig igen. Verkar som om jag inte gör någonting annat, men till mitt försvar var det för nöjes skull denna gång. Åkte till Stockholm förra helgen och hälsade Tess och Emma. Vi firade Alla Helgonna med att vara hedniska och gå ut och dansa. Så blir det ibland!
Jag hade en Charlstonklänning a la 20-talet och Emma var världens snyggaste Mad Hatter
Trubbeltrion. Tess hade för övrigt snyggaste Hogwarts-outfiten!
Stockholm bjöd annars på lite shopping (ett linne för 50 kr för min del, här snackar vi budget) och egentligen skulle vi åkt på en fest på lördagen. Tess head kickade dock hennes ass och vi kröp upp i soffan med alldeles för mycket chips och godis och kollade på film. Kan rekommendera både Burlesque och Crazy stupid love! Åkte hem på söndagen och hamnade bredvid världens mest pratglada tant. Hon skulle playan i november och båda hennes jäntor bodde i Stockholm!
Denna veckan är det jobb, jobb, jobb som gäller. Blir sju dagar i sträck denna gång! Ser det som uppvärmning för julen. Min chef visade oss julschemat med orden "Bli inte rädda... sova kan ni göra i januari!" Ska bli särskilt kul med alla 7 - 20:15-dagar ;)
Efter jobbet idag åkte jag ner till Nyfiket där Lia och Johannes var, samt Lias bror Olle som jag inte sett på typ tusen år. Var en väldigt trevlig kväll med intressanta diskussioner om kärnkraftverk och USAs politik!
Imorgon ska vi åka och titta på min chefs vigsel :) Ska bli superkul!

Kommentarer
Postat av: Sara

Rött läppstifft. Varför har du inte det oftare? Superchic!

2011-11-13 @ 13:50:47
Postat av: Anonym

sjukt snygg du ar) och du borde uppdatera annu oftare, vill veta vad du gor, vem du traffar, hur manga snorungar du vill strypa pa jobbet, hur du gar pa toa...nej, men hoppas du har det bra, saknar dig, och uppdatera oftare) <3

2011-11-17 @ 23:56:39
Postat av: Kristin

jag alltsa

2011-11-18 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0