Världens bästa jobb

Här kommer inlägget jag vet att ni alla väntar på - HALLOWEEN I EN LEKSAKSAFFÄR!


Jag rockade häx-outfit och skrämde både barn och vuxna


Jennifer ze devil


Kicki var garanterat läskigast.. hon skrämde mig varje gång hon dök upp bakom en hylla eller kom in på lagret


Pirat-Lotta


Kalle var läskig på riktigt :'D

Jag vet att ni alla vill ha mitt jobb! Det är okej, jag vill också ha mitt jobb!
Finaste Anna var hemma i helgen också. Så hon kom direkt från Götet och hämtade mig efter jobbet. Vi åkte hem till mig, åt middag med brorsan, Anna bakade kladdkaka och sedan skulle vi kolla på Klara. Ni som läst hästböckerna om Klara och Star bör med ALLA medel undvika denna film. De har tagit böckerna, slitit av dem all värdighet och våldtagit dem med en spade i röven. Den får noll av fem toasters, skulle man också kunna uttrycka det... Anyhow, blev dödssjuk över natten sedan. Fick 38,4 i feber och skrev mitt testamente. Yeah, I'm like a guy when I get a cold. Till mitt försvar kan jag ju säga att jag aldrig brukar få feber över 37,9, någonsin! så i tre dagar har jag legat hemma och sjuk och det har varit mest synd om mig i hela världen, bara så ni vet. Tack och lov har mamma och pappa köpt en ny fotölj som även världens tjockaste människa skulle finna rymlig, och man kan fälla ryggstödet och få upp fotstödet och hela köret. Där har jag bott i min grotta av självömkan.
Annars då? Var på julmöte på jobbet idag och prövade nya leksaker inför jul och på fredag åker jag till Stockholm om jag är helt frisk!

Kommentarer
Postat av: Padawan

Alla vet vi hur män tar det där med sjukdom... HAHAHA! Och ja, ditt jobb ÄGER.

2011-11-01 @ 23:16:53
Postat av: stina

MOHAHAHA, Man-flu!

2011-11-02 @ 19:51:18
Postat av: Thilda

Grymma outfits!

2011-11-03 @ 20:56:28
Postat av: Kristin

Det ar vad jag kallar kostymer! och nar ska man tycka synd om sig om inte nar man ar sjuk? :)

2011-11-03 @ 21:38:10
Postat av: Jullia

Vad snygga ni är!!! Oh, stackare, inte kul att vara sjuk :( Jag fick ToysRus-katalogen i veckan och var ju bara tvungen att gå igenom hela.. arbetsskadad?

2011-11-08 @ 09:43:57
Postat av: E

Hade nog redan räknat ut att jag skulle undvika denna film men vi kanske skulle ge oss på att ses och kolla på något helt annat i filmväg? :)

2011-11-10 @ 23:21:01
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0