Kära blogg

Har fått jobb upp över öronen nu på sistone, vilket plånboken bockar och tackar för. De senaste dagarna har jag därmed inte gjort mycket annat än att sälja leksaker på dagarna och drömma om Sagan om ringen på nätterna. I förrgår hängde jag med Viggo Mortensen på 60-talet och i natt visade Orlando Bloom hur hans peruk fungerade. Det blir ett litet äventyr varje gång jag sluter ögonen!
Nu har jag ikväll och helgen kvar att jobba, men ska nog hinna med en hel del kul dessa dagar också. Ska kika förbi Kristin och gänget ikväll och Eicka the Hoff så att säga. Hoppas också hinna träffa Olivia och Anna som är hemma över helgen. På något sätt verkar alltid folk bestämma sig för att komma hem på samma helg.
Igår var Anna här och vi kollade på Dirty Dancin för 100000e gången. Jag förstår inte hur en film man har sett så många gånger kan vara precis lika bra varenda gång. Åh om jag bara fick vara Baby för en liten stund! Av alla filmer i världen är den min favorit, och av alla män i världen är Johnny den manligaste!
Ja det var ungefär allt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Sara

Blood Diamond är min Dirty Dancing, är övertygad om att jag kommer älska den lika mycket efter att ha tryckt play 3 miljoner gånger vi 75 års ålder. Vissa filmer är bara sånna.

2012-03-10 @ 13:35:30
Postat av: Anonym

sa avundjuk pa dina coola drommar. Minst sagt underhallande!

2012-03-12 @ 08:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0