I need a dollar

Ja så sitter man här och känner en viss skuld för att bloggen ekar tomt. Har inte haft lust eller energi till att skriva någonting vettigt, trots att mycket skoj hänt på sistone. Här får ni en snabb men ack så awesome överblick:
  • Maria kom och hälsade på i några dagar. Jag fick en Spiderman-docka som jag har skrutit om för alla barn på jobbet!
  • Emma var här i helgen. Tror vi slog rekord i rea-shopping (en kjol, örhängen och hårspänne för 90 kr, need I say more?)
  • Sade hejdå till en annan Emma, Klass-Emma kanske vi kan kalla henne, tillsammans med Sara, Flora och Ainaz. Tror aldrig samtalsämnen varierat så mycket, som från bajs till kvinnliga rättigheter!
Annars drar jag mest runt hemma då det inte blir särskilt mycket jobb för tillfället. Var där en sväng idag (det är gött när 8 timmar känns som en lyxdag på jobbet) men nu i helgen är jag ledig för att kunna åka och hälsa på mina kusiner. Ser inte riktigt fram emot att få lönen denna månad, eller det faktum att det börjar bli dags att betala tillbaka på CSN-lånet. Borde nog gå och köpa mig en trisslott imorgon, är i stort behov av en sisådär 5 miljoner!
I väntan på något vettigt att skriva lägger jag upp denna bild. Från Mulholland Drive med hela Los Angeles i bakgrunden. Skulle inte tacka nej till en flygbilejtt till Kaliforninen just nu...

Kommentarer
Postat av: stina

Fin bild! Och saknar tjejganget och dess underbara samtalsamnen.

2012-02-17 @ 16:57:43
Postat av: Emma

trodde det hette så really, haha.. precis som öxne haga, hus kvarna och vätters näs

2012-02-17 @ 18:55:13
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
Postat av: Thilda

fin bild! fin tjej!

2012-02-20 @ 12:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0