Linköping

Idag verkar ha varit sista gången jag satte mig i bilen och åkte till Linköping för att behandla mina öron. Var femte besöket nu och efter att ha kört i över en timme och sedan suttit i väntrummet i en timme, för att vänta på en behandling som tar knappa 15 minuter känns det ganska skönt att inte behöva åka tillbaka. Om det börjar hårnda eller klia skulle jag dock höra av mig, så nu ber jag alla mina bloggläsare (alla fem eller hur många ni nu kan vara) att hålla tummarna för att det inte händer!
Fick dock en spännande dag på morgonen när min padawan hör av sig och säger att hon inte kan följa med till Linkan på grund av plötsligt sjukdom. Men världens snällaste Eric avbokade snabbt sina planer för dagen och följde med. Vi åt på Max på vägen hem och jag hämtade sedan hans syster och körde hem dem, för att sedan åka och hämta mina föräldrar. När jag kom hem tog jag en välförtjänt tupplur på en timme och när jag vaknade hade mamma lagt ett täcke över mig, sådär som en god förälder alltid gör i filmer! Imorgon ska jag ha mina andra dag helt för mig själv sedan innan jag åkte till England och jag ska inte göra ett skit :) Ska försöka städa lite medan jag lyssnar på alldeles för hög musik, läsa lite Narnia och kanske äta alldeles för mycket choklad. Åh så skönt det ska bli!

Ni kollar väl förresten på Sjukhuset på TV3? Jag blev intervjuad och filmad sist jag var där, dock vet jag inte om det kommer att visas i själva serien. Läkaren jag haft de två senaste gångerna, Johan, har i alla fall varit med! Rätt häftigt att se vad en av Sveriges bästa plastikkiruger gör när han inte behandlar mig med lufttryckssprutor!

Kommentarer
Postat av: Emma

För de av dina vänner (läs mig) som inte riktigt har tid att se på alla tv-program jag vill och dessutom har lite svårt för sjukhus överlag, kan du väl säga till om du dyker upp i programmet så jag kan gå in och kolla på tv3 play på det avsnittet? Ja tack! :D mwoha

2011-10-11 @ 00:01:28
URL: http://droppedmebrain.blogspot.com/
Postat av: padawan

may the force be with you

2011-10-11 @ 12:11:07
Postat av: Maria

X FACTOR är det enda jag ser. MWAHA.

2011-10-11 @ 13:15:16
URL: http://phooe.blogspot.com
Postat av: stina

Malin blir tvkändis

2011-10-11 @ 20:04:30
Postat av: Thilda

FaME!

2011-10-12 @ 15:36:15
Postat av: Kristin

Ledsen att jag ar en oflitig kommentator pa din blogg, men tanker mycket mer pa dig an jag hinner sitta vid internet iaf, om det ar en trost. Det later som du har fullt upp som vanligt, simma lugnt min smaskrumpa! massa kramar

2011-10-15 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0