All for you

Vet inte riktigt vad jag vill säga med detta inlägg, mer än att jag tror inte folk inser hur lyckligt lottade dem är. Ta aldrig för givet den lyx ni lever i! När ni själva klär på er morgonen, sätter er på en stol och äter frukost ni själv lagat. Uppskatta varje morgon ni vaknar och kan gå till jobbet, för er kropp orkar bära er. Var glada när ni tappar ett glas i golvet och det går sönder, för ni kan själva böja er ner och plocka upp bitarna. Rulla runt ett extra varm i sängen och njut av hur skönt det, för att ni kan sova utan problem och utan att ha ont.
Ibland händer det saker som får en att inse vilka saker i livet som verkligen är problem, och vad man faktiskt är riktigt, riktigt tacksam över! I mitt liv är jag sjukt tacksam över min familj och mina awesome vänner. Det stöd man är för varandra ska aldrig tas för givet, och jag älskar alla så jävla mycket som finns för mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Skywalker

Otroligt bra sagt, Master. Tror inte man kan säga detta för ofta, så, älskar dig och uppskattar verkligen dig! <3

2011-11-28 @ 19:51:52
Postat av: stina

fiiint inlägg.

2011-11-28 @ 23:20:00
Postat av: stina

fiiint inlägg.

2011-11-28 @ 23:20:07
Postat av: Thilda

Du är en sån där superfin människa Malin! :)

2011-11-29 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0