Inspiration världen

Tiden springer bara förbi. Imorgon är det exakt två månader tills jag hoppar på flyget till Sydamerika. Kommer missa juldagen på Bongo, men eftersom jag får fira nyår i Peru kan jag inte påstå att jag är särskilt ledsen. Den 6e januari kommer vi sedan att resa in i Ecuador! 
 
Förra veckan i Stockholm sprang förbi. Det vi gjorde med skolan var kanske inte jätteroligt, men det var ack så roligt att hinna umgås med först Olivia och sedan Tess. Jag och Tess var i stallet, besökte Skärholmen och åt hennes mammas pannkakor. Vi såg också Looper på bio och jag säger bara - se den! Först och främst för att min pojkvän och framtida man, Joseph Gordon-Levitt var med och kickade ass, men också för att filmen var ball som fan. Men mest för Joseph.
 
Vi gjorde banderoller på Latinamerikagrupperna och träffade de som går på Fänebos folkhögskola och läser samma utbildning som oss. Glömde kanske också att nämna att vi gjorde en flashmob på Plattan. Så kan det gå.
 
På lördagen var det en mässa som heter Inspiration Världen som vi var på. Här är Pripp!
 
Här är jag och Tess på en sightseeing-tur i Skärholmen. Fick se sevärdgiheter såsom rånarbacken!
 
Finaste Tess!
 
Sist men inte minst vill jag passa på att uppmärksamma Jonas Gardells nya bok och tv-serie Torka aldrig tårarna utan handskar. Har sett de två första avsnittet och förutom att Benjamin i serien är otroligt lik Eric, är den en helt underbar serie. Otroligt stark och fantastiskt välgjord. Första boken var fruktansvärt bra. Det var väldigt stämningsfyllt när jag satt på Stockholm central vid bögringen och läste om hur Rasmus anländer till Stockholm och ser bögringen för första gången. Läs och se den nu!
 

Kommentarer
Postat av: Thilda

alla pratar om torka aldrig tårar..har nog missat ngt!

2012-10-28 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0