Hej hej hemskt mycket hej

Här har det varit lite tyst ett tag. Tänkte jag slänger upp lite bilder som kompensation så att alla blir glada och nöjda. Okej?
 
 
Vi var i Göteborg hela härliga klassen. Gick på bokmässan på torsdagen och lyssnade på en massa intressanta föreläsning. Allt från Martin Schibbye och Johan Persson till en kakaoodlare från Ghana. Köpte förstås lite böcker också. Dagen efter besökte vi Världskulturmuseet. Bodde hemma hos Julia och vi hade tid att umgås och mysa en del! 
 
 
Här på Sörängen rullar livet på som vanligt. Hade en lektion med fotoläraren och jag och Anna var i par. Då var hon såhär snygg!
 
 
 
Sist men inte minst har vi varit på den ekologiska bondgården Hattsjöhult och praktiserat. Vi har mockat getbajs, klippt hallonbuskar, plockat potatis och kört traktor. Det har varit lerigt och blött men roligt. Riktiga eldsjälar som driver gården!
 
Imorgon åker jag till Linköping och sover hos fina Olivia. På torsdag åker jag vidare till Stockholm där vi ska vara med skolan ett par dagar. Passar då på att bo hemma hos Tess och leka lite med henne :)
 
Tills vidare!

Kommentarer
Postat av: Nadjaaaa

Ja är man vänner på facebook får man kolla bloggen också. Ball. Kram.

2012-10-09 @ 22:08:02
Postat av: Thilda

du åker hit och dit du!

2012-10-09 @ 22:12:14
Postat av: sara

NAAJS! BUSY!

2012-10-10 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0