So call me maybe

Har haft en av mina bästa vänner på besök några dagar nu. Tess the tessilusk! Vi har kramats, kollat på film och slösat pengar. Jag körde också hennes helt awesome lilla bil och vi besökte Hogwarts en sväng:


Nu har hon åkt hem och jag är forever alone igen. Har spenderat dagen med att göra ingenting särskilt. Eller jo, jag såg Game of Thrones blodigaste avsnitt hittills! Satan i gatan, för att uttrycka mig milt. Uppmanar åter alla mina fem trogna läsare att ge den serien en chans om ni inte redan har!
Jag betalade också in de CSN-pengar jag hårdsparat för i ett år nu! Känns så jävla gött att inte behöva tänka mer på det ett tag. Ska fira det med A6-festen imorgon för all personal på A6, en hård jobbhelg och en utekväll på lördag :)

Kommentarer
Postat av: stina

Game of thrones <3

2012-05-30 @ 22:06:50
Postat av: Sara

Har haft en line på hjärnan hela dagen..



"You dont trust the men following you into battle?"

"I trust them with my life. Not just with yours."

2012-05-30 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0