The fuck?

Att vara nyttig, är uppenbarligen inte nyttigt för mig. Trampade iväg på min förskräckligt lila cykel till jobbet i förmiddags. När det var dags att åka hem hade himlen öppnat sig och regnet östee ner. Inte precis ett ultimat cykelväder med andra ord. Men fastän att lilla mamma ringde och erbjöd sig att hämta, och jag just köpt ett svindyrt sommarbusskort så sa jag tack och nej till bensindrivna färdmedel. Jag hoppade istället upp på min cykel och trampade hem. 
Alltså... vad hände där? Var så blöt när jag kom hem att det droppade om mig. Jag var till och med blöt UNDER min regnjacka in på bara skinnet. Kommer förmodligen vakna upp imorgon och inse att jag blivit besatt av en ondsint demon eller något liknande.

Laddar därför upp en bild från Lottas möhippa för att påminnas om något annat, än mig som en dränkt katt!


Kommentarer
Postat av: Padawan

Ska du ha på dig den outfiten någongång när vi går ut, skicka ett sms till mig, så stannar jag hemma - DET ÄR FÖR SNYGGT.

2012-06-19 @ 11:11:14
Postat av: stina

SNYGGING.Och nyttighet är overrated

2012-06-19 @ 23:29:00
Postat av: Aina

Gud skapar hinder för människan så att vi kan växa!



Och DET var en otroligt babe där ja!

2012-06-20 @ 12:39:06
Postat av: Anonym

F.A.S.I.K.E.N vilken het varelse!!!

2012-07-04 @ 21:36:04
Postat av: Kristin

F.A.S.I.K.E.N vilken het varelse!!!

2012-07-04 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0