Life so Hard

Nu börjar till och med jag undra om jag inte blivit lite besatt av utomjordingar. Bör kanske ringa Tom Cruise och se om han kan hjälpa mig att få lite klarhet i det hela? Igår var jag nämligen ute och sprang och idag tränade jag yoga igen. Till och med denna soffpotatis verkar ha hittat någon slags motivation för att ge sig ut och röra på fläsket. Jag kan dock lova er att den motivationen inte är Beach 2012. Gud vad jag hatar, av hela mitt hjärta, att sola!
Tänkte i alla fall uppdatera er på hela yoga-sitatuationen och säga att jag har hittat en pose jag är riktigt, riktigt bra på. Den heter Corpse Pose och ser ut såhär: 



Hände förresten en så fantastiskt rolig grej på jobbet häromdagen. Hjälpte en kund med att titta på lite pirat-grejer och valet stod mellan en krok och ett svärd. Kunden var lite beklämd över det faktum att det var en döskalle på kroken. Barn, menade hon, är ju nämligen symbolen för liv och en döskalle för döden. Att se ens treåring med symbolen för döden kan ju till och med jag förstå inte känns helt bra. Därför köpte hon svärdet... Eh? Missade hennes logik någonstans där på mitten! 

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHAHAHAH,undrar vad hon tänkte att svärdet var en symbol för liksom :)

2012-06-07 @ 10:39:31
Postat av: Sara och Kristin

Sara kan inte kontrollera det engelska tangentbordet. Vi halsar iaf harifran. Klart man vill ha ett svard, det har ju aragorn.

2012-06-07 @ 22:55:32
Postat av: Emma

Folk är inte logiska, det lär man sig av att jobba i kassa och service tror jag. Men jag är inte heller så logisk eller lättförstådd alltid haha :)

2012-07-07 @ 22:02:28
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0