somebunny loves me

Påsken kom och gick i ett rasande tempo. Har spenderat hela helgen med att åka hem till olika människor och äta deras mat och drunkna i påskmust. En mycket trevlig påsk med andra ord! Jag tror tyvärr att påskharen tappat bort min adress för jag fick aldrig Robb Stark i ett påskägg och jag har berkligen letat överallt. Kära påskharen, skriv till mig om du läser detta!

I lördags slog jag klackarna i taket på Bongo tillsammans med Sara, Havert och Stina. Storhelger är alltid bäst att vara ute på eftersom det kommer hem så mycket folk och hälsar på. Favoriten denna helg var ju naturligtvis Thomas som hittat tillbaka till Sverige igen. Inte sett honom sedan studenten typ!
Idag har jag och Eric kollat på My week with marilyn, vilken var klart sevärd. Däremot, kan någon berätta för mig var FAN jag känner igen Eddie Redmayne ifrån?! Kan inte komma på att jag har sett någon av filmerna han är med i men jag känner igen honom så mycket att jag skulle kunna sprängas!
Kvällen har jag spenderat med Julia och Olivia och som vanligt har vi gjort inget särskilt alls. De åt upp mitt påskägg medan vi pratade om livet. Lite tråkigt att alla åker hem nu igen, men det är ju å andra sidan inte särskilt länge kvar till sommaren nu :)

Kommentarer
Postat av: emma

Låter ju helt underbart! Jag har bara jobbat som en gnu! Ahs när?

2012-04-10 @ 00:46:56
Postat av: Aina

Om du såg miniserien "Pillars of the earth" (gick på trean för inte så längesen men hette nått annat på svenska) som är baserad på boken med samma namn så var han med där! :)

2012-04-10 @ 01:51:24
Postat av: Thilda

pillars of the earth!!! awsome jueeeee. och tess av durberville= kostymdramna a la Darcy :P

2012-04-10 @ 14:17:23
Postat av: Sara

Du kan också sett honom hemma hos mig. Ibland hänger han där, lättklädd och lite småfull. Precis som vi vill ha det. CHEERS.

2012-04-12 @ 18:58:22
Postat av: stina

EDDIEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2012-04-14 @ 01:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0