Ullared

I torsdags åkte jag och mamma iväg på vårt lilla äventry till Ullared tillsammans med våra släktingar. Var så himla kul att träffa Lena, mammas kusin, som jag inte har sett sedan någon gång på högstadiet. Vi började i alla fall torsdagen med att kolla på skor utanför själva gekås och sedan gick vi in en kort runda. Jag köpte två jackor bland annat! Resten av kvällen spenderade vi med att äta pizza, dricka vin och spela spel. Väldigt trevligt :)
När klockan ringde 05:55 på fredagen flög jag upp ur sängen (inte riktigt) och rusade runt (läs släpade på benen) för att få ordning allting och strax efter halv åtta stod vi i kön, redo att spendera pengar! Jag, mamma och Maggan bildade ett lag och sedan var det total madness i ett par timmar framöver. Mitt bland alla människor kämpade vi för att hitta de bästa sakerna till de bästa priserna och jag måste säga att jag är oerhört nöjd med mina inköp. Framåt halv fem var vi klara ett bege oss hemåt, efter att sprungit ett varv i alla skoaffärer igen och lite sådant! I vanlig ordning skulle det fikas i Smålandsstenar och jag fick veta att jag är varmt välkommen att följa med nästa gång tant-ligan beger sig till Ullared :)


En ny höstjacka!


Jag kommer vara varmast i vinter!


ze twinz

I lördags jobbade jag igen! Dagens höjdpunkt var att få slänga ut ett gäng kaxiga kids. Man måste uppskatta det lilla i livet ;) På kvällen fick jag finbesök av Sara och Stina och vi drägglade över Kevin Zegers i Transamerica. De som inte sett den filmen bör skämmas och genast ändra på saken!

So all in all har jag haft ett par awesome dagar och kommer vara snyggast klädd i vinter!
PUSS

Kommentarer
Postat av: stina

KEVIN

2011-10-09 @ 17:59:05
Postat av: Sara

Höstjackan är DIVINE :) Och gud, vilken film :)

2011-10-09 @ 20:22:07
Postat av: Thilda

shopping! Finfina jackor :) och jag tycker de där var läskigt lika varann, tvillingar är lite läskigt!

2011-10-10 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0