Almost Everything

Vet inte om alla känner till att jag fotar? Igår var jag och farsgubben och kollade på två från pappas fotoklubb som visade upp sina makrobilder. Efteråt fick jag veta att en snubbe på klubben vill att jag skickar in bilder till en rikstävling. Samma snubbe som fixade ett kort repotage om mig i fototidningen FOTO för typ sex år sedan efter att jag vann den lokala Storfototävlingen här hemma. Jag var 14 och typ alla andra tävlande var 50+. Jag fick åka luftballong och det var ballt som fan! Tänkte jag skulle visa de bilder jag tävlade med denna gång, dock blev jag inte ens placerad haha!
Det var inget tema på bilderna och jag valde ut tre stycken som jag tagit detta år!
Tommy i Hullaryd.
Lia i Taberg.
Santa Monica i California

Kommentarer
Postat av: Kristin

du ar duktig, min skona bona!

2011-12-02 @ 01:49:40
Postat av: Skywalker

This is the reason why you are the master, and I the padawan.

2011-12-02 @ 15:11:21
Postat av: havert

Älskar bilden över "Santa Monika". Du kan väl fota tjejgänget ngn gång? Innan vi blir alldeles för rynkiga?



Och så måste jag passa på att skryta lite med, jag vann också en grej när jag var liten, 11 eller 12 tror jag jag var. (ok jag var en av tio som fick "tröstpris" efter den som vann). I LENA FURBERGS TECKNINGSTÄVLING. Vann en Mulle-klocka som gick sönder efter typ 2 månader. Helvete vad stolt jag var dock :P Eftersom du också är en hästtjej Malin så hoppas jag att du förstår hur stort detta var för mig.



hahah...love memory lane!!!

2011-12-02 @ 16:35:43
Postat av: Malin

LENA FURBERG! Du kan hädanefter tilltala mig som "Haverts största fan"! Jag MÅSTE få se den bilden!!

2011-12-02 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0